۱– دوست دارم از موندوشاپ خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ:علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت موندوشاپ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت موندوشاپ با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

همچنین موندوشاپ عضو رسمی اتحادیه فروشندگان و سازندگان صنف ساعت تهران وانجمن صنفی کسب و کار اینترنتی می باشد.

بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد موندوشاپ استفاده کنید.

۲– آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

۳– برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

پاسخ: بخش تولید محتوای موندوشاپ تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در موندوشاپ دارید.همچنین موندوشاپ نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند. 

با وجود تمام این ابزارها، موندوشاپ تنها وب سایت تخصصی فروش آنلاین ساعت و زیور در ایران بوده که مشاوره محور می باشد. خریداران محترم برای دریافت مشاوره های فنی لازم در خصوص ویژگی های فنی ساعت می توانند با شماره ۳۳۵۵۴۷۰۷–۰۲۶ و یا ۰۹۳۰۷۰۰۷۲۶۷ تماس گرفته و به صورت مستقیم با با ما گفتگو کنند.

۴– آیا قیمت محصولات در سایت موندوشاپ به روز هستند؟

پاسخ :بله، موندوشاپ به طور منظم و روزانه قیمت‏ محصولات عرضه شده در وب‏ سایت خود را کنترل و به روز رسانی می‏‌کند.

۵– آیا کالاهای خریداری شده از موندوشاپ آماده استفاده هستند یا باید روی آنها خودم تنظیماتی انجام دهم؟

پاسخ: تمامی ساعت ها قبل از اینکه برای خریداران عزیز ارسال شود توسط ما تست سلامت فیزیکی شده و به زمان رسمی ایران تنظیم می شوند. لذا خریداران عزیز نیازی به تنظیم ساعت ها ندارند.

 
 

۶– آیا برای خرید از موندوشاپ، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:

شما میتونید از طریق شبکه های اجتماعی ما ( اینستاگرام ، تلگرام و واتس آپ ) با ما در ارتباط باشید و سفارش خودتون رو کامل کنید .

از طرفی برای خرید از سایت با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

با عضویت در موندوشاپ می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

برای اطلاعات بیشتر می‏‌توانید به صفحه راهنمای خرید از موندوشاپ مراجعه کنید.

۷– می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان عزیز ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

مشتریان عزیز سفارش خودشون رو از طریق شبکه های اجتماعی ( اینستاگرام ، تلگرام و واتس آپ ) و همچنین سایت میتونن کامل کنند .
 

۸– مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ: شما به صورت بانکی(کارت به کارت) یا اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله اطلاعات پرداخت شیوه پرداخت خود را انتخاب کنید.

همگی کاربران موندوشاپ می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت موندوشاپ ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت موندوشاپ برای همه کاربران وجود دارد.

۹– پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

پاسخ: زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس محدوده مکانی مشتری متفاوت است.

برای سفارش های تهران و کرج حداکثر ۱ روز کاری و برای شهرهای دیگر ۲ الی ۳ روز کاری زمان میبرد .

۱۰– آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت موندوشاپ امن است؟

پاسخ: پرداخت اینترنتی به گونه‏‌ای طراحی شده که امن و راحت باشد. با وجود این شما نه تنها برای خرید از موندوشاپ که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

– با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکلhttp استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس،https وجود داشته باشد.

– قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

– برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

۱۱– آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت موندوشاپ با وضعیت موجود مشخص شده‌‏اند.

در اینگونه موارد بهتره با ما در تماس باشید و از زمان موجود شدن محصول مورد نظر خودتون آگاهی پیدا کنید .

 
 

۱۲– آیا می‌توانم برای شخص دیگری از موندوشاپ خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۳ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به موندوشاپ، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و اطلاعات پرداخت.

در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

۱۳– ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ: گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۷۲ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

۱۴– اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

ساعت مچی هایی که برای شهرهای به غیر از تهران ارسال می گردد و به وسیله مامور پست تحویل میگردد می بایست نهایتا تا ۱ ساعت پس از تحویل از نظر ظاهری چک شود و در صورتی که مشکل ظاهری مشاهده می شود اطلاع داده شود در غیر این صورت آن مورد قابل پیگیری نمی باشد

۱۵– آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز یا تیپاکس، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ: بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره ۱۰ یا ۲۰ رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:

http://itemtracking.post.ir/

همچنین برای رهگیری سفارشی که با پست تیپاکس ارسال شده می‏‌توانید با دفتر شعبه تیپاکس در شهر خود تماس بگیرید.

۱۶– اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ: با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

۱۷– آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ: در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.